Głównym elementem e-biznesu oferowanego przez Online Expo są Wirtualne Targi. Korzystają one z szeregu efektywnych możliwości, które stwarza na tym polu internet i w porównaniu do organizacji targów w klasycznej postaci, niosą ze sobą szeroki wachlarz zalet i korzyści.

Dostępność – Oglądający otrzymują możliwość odwiedzenia targów bez wychodzenia z domu lub firmy, czyli bez ponoszenia dodatkowych kosztów (ma to szczególne znaczenie dla osób znajdujących się w odległych geograficznie miejscach na świecie), ale dodatkowo przez 365 dni w roku mogą zapoznać się ze stoiskami Wystawców i skontaktować się z nimi w sprawie współpracy. Wystawcy za to mogą na bieżąco aktualizować ofertę przedstawioną na targach – dodawać nowe produkty i usługi, kontakty, multimedia – by zdobywać nowych kontrachentów nawet po zakończeniu dni targowych.

Innowacja – nowoczesne rozwiązania informatyczne i graficzne pozwalają każdemu uczestnikowi Wirtualnych Targów poczuć się tak, jakby osobiście i „realnie” brał w nich udział. Nowoczesne interfejsy dają możliwość dokładnego przeglądania stanowiska firm i jej produktów, a opisy wzbogacone o zdjęcia, prezentacje i filmy są wyeksponowane w czytelny i funkcjonalny sposób.

Czas – Jeśli Wystawca jest zajęty w danej chwili to łatwy kontakt, nieograniczający nas tylko do dni targowych umożliwia działanie bez zbędnej presji, pozwala na elastyczne i przemyślane budowanie swojej strategii w negocjacjach. Docenią ten fakt wszyscy, którzy nie mogą pojawić się na targach w rzeczywistości.

Interakcja – Wirtualne Targi stwarzają możliwość interaktywnych relacji z klientem , poprzez sposobność rozmowy z wystawcą za sprawą modułu Skype, na chacie, forum bądź inny sposób dzięki formularzowi kontaktowemu. Wystawcy dodatkowo mogą tworzyć na swoich stoiskach ankiety, konkursy i blogi.

Personalizacja – każdy Wystawca ma możliwość utworzenia swojej spersonalizowanej i atrakcyjnej ekspozycji, wyboru miejsca na hali targowej oraz nieograniczoną ilość aktualizacji profilu.

Mniejsze koszty – nie zachodzi konieczność wynajmowania olbrzymich powierzchni handlowych, opłacania transportu, kosztów podróży, budowy stoisk itd.

Zasięg - targi dostępne są globalnie, jedyny wymóg to dostęp do internetu.