Tematy FAQ:

1. Podstawowe informacje.

1.1 Czym są wirtualne targi?

1.2 Gdzie jest opcja Czat?

1.3 Czy stoisko jest widoczne dla każdego odwiedzającego?

1.4 Czy istnieje możliwość zobaczenia listy wszystkich wystawców danej branży?

1.5 Jak poruszać się po stronie targów?

1.6 Dlaczego moje pytanie, które zadałem na czacie. pojawiło się z opóźnieniem?

1.7 Czy rejestracja w systemie jest związana z jakimiś opłatami?

2. Techniczne.

2.1 Czy potrzebuję specjalistycznego oprogramowania by korzystać z wirtualnych targów?

2.2 Jak mogę zmienić dane swojej firmy?

2.3 Jak zmienić hasło?

2.4 Czy można przywrócić usunięte konto?

2.5 Czy można zmienić swój adres e-mail bez utraty danych i pakietów?

2.6 Jakie oprogramowanie jest wymagane do prawidłowego działania strony Wirtualnych Targów?

3. Stoisko.

3.1 Co wchodzi w skład wirtualnego stoiska?

3.2 Jakie mozliwości daje wirtualne stoisko?

3.3 Jak zmienić wygląd swojego stoiska?

3.4 Jak usunąć swoje stoisko?

3.5 Czym jest moduł aktówka?

3.6 Czym jest pakiet członkowiski?

3.7 W jaki sposób dokonać płatności za pakiet członkowski?

3.8 Czy istnieje możliwość wydłużenia czasu trwania pakietu?

3.9 Czy stoisko może być przypisane do kilku branż jednocześnie?

3.10 Czy można wykonać mailing oferty pocztą elektroniczną do bazy firm? Jak to ma się do ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną?

3.11 Ile maili obejmuje wysyłka w pakiecie platynowym?

1. Podstawowe informacje:                                      

1.1 Czym są wirtualne targi?

Wirtualne targi to przestrzeń zbudowana w środowisku przypominającym 3D, na której można umieszczać stoiska poszczególnych wystawców, a także przeglądać i zwiedzać jako odwiedzający.

1.2 Gdzie jest opcja czat?

Moduł czat znajduje się na każdym stoisku targowym. Dostępny jest również ogólny czat, gdzie przedstawiciele firm czy odwiedzający mogą spotkać się w jednym miejscu i czasie by ustalić fakty, wymienić oferty lub porozmawiać.

1.3 Czy stoisko jest widoczne dla każdego odwiedzającego?

Tak, aktywne stoisko może obejrzeć każdy odwiedzający targi.f.pl

1.4 Czy istnieje możliwość zobaczenia listy wszystkich wystawców z danej branży?    

Tak. Każdy z wystawców znajduje się jednocześnie, i w katalogu wystawców i na branżowej hali wirtualnych targów.

1.5 Jak poruszać się po stronie targów?

Odwiedzać wystawców można wieloma sposobami. Można to zrobić poprzez wyszukiwarkę - kiedy wiemy kogo lub czego szukać lub przeglądać katalog branżowy i odwiedzać stoiska po kolei.

Branże znajdują się na różnych piętrach i skrzydłach budynku. Klikając na odpowiedni poziom można się przenieść na interesująca odwiedzającego branżę. Na każdym z piętrze można znaleźć firmy specjalizujące się w danej branży. Spacerując klawiaturą po hali można odwiedzić stoisko wybranego wystawcy. Kliknij nazwę firmy, a znajdziesz się przy jej stoisku. Klikając na wystawcę można zdecydować się czy porozmawiać z jej przedstawicielami. Można zadać im pytania na żywo (czat). Wystarczy wybrać formę kontaktu i kliknąć. W każdym pokoju firmy znaleźć można szczegółowe informacje o wystawcy - adresy, filmy, oferty. Możesz przeczytać informacje o firmie, obejrzeć galerie, prezentację lub film wystawcy.

1.6 Dlaczego moje pytanie, które zadałem na czacie, pojawiło się z opóźnieniem?

Czat jest moderowany, żeby uporządkować dyskusję, moderator nie publikuje kolejnego pytania, zanim nasz gość nie odpowie na poprzednie. Zwykle oznacza to od 2 do 10 minut opóźnienia.

1.7 Czy rejestracja w systemie związana jest z jakimiś opłatami?

Rejestracja na targi.f.pl jest bezpłatna. Opłata jest pobierana jedynie od firm korzystających z wirtualnych stoisk.

2. Techniczn​e:                                                                      

2.1 Czy potrzebuję specjalistycznego oprogramowania, aby korzystać z wirtualnych targów?

Wystarczy przeglądarka Internet Explorer 7+ lub Mozilla Firefox 3.6+. Do prawidłowego wyświetlania animacji wymagana jest najnowsza wersja programu Adobe Flash Player, aby go pobrać kliknij tutaj.

2.2 Jak mogę zmienić dane swojej firmy?

Dane firmy można zmienić w zakładce edycji profilu/stoiska.

2.3 Jak zmienić hasło?

Aby zmienić swoje hasło należy wejść na “Moje konto” (na górze, po lewej), następnie wejść na zakładkę edytuj i po wprowadzeniu aktualnego hasła, można je zmienić prowadzając nowe hasło w obydwa pola. Zmianę należy zapisać przyciskiem na dole strony.

2.4 Czy można przywrócić usunięte konto ?

Niestety zmiany są nieodwracalne. Usunąć konto wraz z zawartością może tylko użytkownik lub administrator (w przypadku gdy użytkownik naruszy zasady udostępnione w regulaminie). Po roku od zakupu pakietu, wystawca trafia do katalogu, a jego stoisko staje się nieaktywne.

2.5 Czy można zmienić swój adres e-mail bez utraty danych i pakietów?

Tak, po zalogowaniu klikając w ‘Moje konto’ można wybrać opcję zmiany adresu e-mail.

2.6 Jakie oprogramowanie jest wymagane do prawidłowego działania strony Wirtualnych Targów?

Strona Wirtualnych Targów jest zoptymalizowana pod przeglądarki Internet Explorer 7+ i Mozilla Firefox 3.6+. Do prawidłowego wyświetlania animacji wymagana jest najnowsza wersja programu Adobe Flash Player, aby go pobrać kliknij tutaj.

Do prawidłowego działania czatów wymagana jest najnowsza wersja oprogramowania Java, aby sprawdzić i ewentualnie zaktualizować lub zainstalować oprogramowanie Java na swoim systemie kliknij tutaj.

3. Stoisko:                                                                            

3.1 Co wchodzi w skład wirtualnego stoiska?

Wirtualne stoisko to przestrzeń ograniczona ściankami, sufitem i podłogą. Taką przestrzeń wystawca może urządzić w dowolny sposób - meblując ją krzesełkami, fotelami, kanapami, biurkiem, roll-up’em, sprzętem audiowizualnym, zmieniając kolory ścian czy dekorując oświetleniem, roślinnością lub innymi ozdobami. Sceneria powinna być tak urządzona, by przyciągnąć jak największą liczbę odwiedzających i zainteresować ich ofertą wystawcy.   

3.2 Jakie możliwości daje wirtualne stoisko?   

Wirtualne stoisko to same korzyści. Oprócz tradycyjnej oferty oraz danych teleadresowych wystawca może dodać bibliotekę plików do ściągnięcia. W takiej bibliotece wystawca może udostępniać pliki tekstowe (np. pdf), prezentacje, pliki graficzne (do galerii), pliki audio i pliki wideo. Wystawca może generować ankiety, konkursy, prowadzić własnego bloga oraz umieszczać oferty specjalne. Za pomocą konkursów i promocji może zbierać dodatkowe dane od odwiedzających. Wystawca również może wchodzić w bezpośrednia interakcję z odwiedzającym. Targi umożliwiają funkcję czata tekstowego, audio lub wideo.

3.3 Jak zmienić wygląd swojego stoiska?

W panelu edycji stoiska, który jest dostępny po zalogowaniu się na swoje konto.

3.4 Jak usunąć swoje stoisko?   

Stoisko można usunąć w opcjach konta po zalogowaniu.

3.5 Czym jest moduł aktówka?

Wirtualna aktówka to biblioteka udostępnianych plików. W trakcie trwania targów wystawca może dodawać dokumenty do których dostęp będą mieli zainteresowani stoiskiem odwiedzający.

3.6 Czym jest pakiet członkowski?

Pakiet jest przepustką do wejścia na Wirtualne Targi jako wystawca. W zależności od wyboru pakietu w jego skład wchodzą różne możliwości jakie oferuje portal. Usługa ta również może obejmować wysyłkę mailingową skierowaną do potencjalnych nabywców.

3.7 W jaki sposób dokonać płatności za pakiet członkowski?

Za pośrednictwem dotpay płacąc przelewem lub kartą. Natychmiast po zaksięgowaniu płatności, zmienia się ranga użytkownika, która umożliwia użytkowanie nowych funkcjonalności portalu.

3.8 Czy istnieje możliwość wydłużenia okresu trwania pakietu?

Tak. Jest to dobry sposób na zapobiegnięcie utraty danych na stoisku po okresie ekspozycji w serwisie.

3.9 Czy stoisko może być przypisane do kilku branż jednocześnie?

Stoisko targowe może być udostępnione w jednej branży.

3.10 Czy można wykonać mailing oferty pocztą elektroniczną do bazy firm? Jak to ma się do ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną?

Tak, można to zrobić.  Przy wysyłce możemy zamieścić jedynie ofertę informacyjną z wykluczeniem dokładnych cen i promocji produktu. W celu uniknięcia sytuacji, w której e-mailing jest traktowany jako „spam”, niezbędne jest właściwe dobranie grupy docelowej – takiej, która będzie potencjalnie zainteresowana ofertą konkretnej firmy. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną reguluje taką wysyłkę.

3.11 Ile maili obejmuje wysyłka w pakiecie platynowym?

Standardowo do pakietu platynowego dołączono 20 000 maili. Oczywiście istnieje możliwość podniesienia liczby wiadomości. Koszt takiej usługi to 0,01 zł za każdego dodatkowego E-maila.