Rejestracja i uzupełnianie danych

  1. W celu zarejestrowania się kliknij na link o nazwie "Zarejestruj się" w lewym górnym rogu, aby przejść na stronę, na której poprosimy Cię o wypełnienie krótkiego formularza.

  2. Gdy dane zostaną już poprawnie wprowadzone, na podany adres poczty internetowej przesłany zostanie link aktywujący założenie konta.

  3. Dzięki aktywacji loginu i hasła istnieje możliwość zalogowania do serwisu.

  4. Następnie poprzez odnośnik „Dodaj stoisko” następuje przejście do etapu dodawania stanowiska.

  5. W formularzu istnieje możliwość zamieszczenia podstawowych danych swojej działalności:

    • Pierwsze pole należy uzupełnić o nazwę firmy

    • W drugim polu wystawca może udostępnić informacje o firmie

    • Pole wyboru dotyczy branży w jakiej ma znaleźć się wystawca

    • Kolejne pola to informacje teleadresowe

    • Nazwa i adres strony internetowej

    • Kontakt

    • Kolejna opcja to możliwość załączenia własnego loga w formacie rastrowym oraz uzupełnienie galerii

    • Możliwość założenia galerii zdjęć

    • Opcja załączenie dodatkowych plików - pliki pdf, prezentacje multimedialne, materiały promocyjne – wszystkie najbardziej popularne rozszerzenia.

  1. Następnie należy przejść do odnośnika Moje konto,pojawi się opcja projektowania Moje stoisko.

  2. Po naciśnięciu przycisku „Edytuj” pod stanowiskiem wyświetlą sie cztery przyciski funkcyjne. Pierwszy służy do malowania ścian, drugi "Pola" służy do umieszczania odnośników informacyjnych przekierowujących do poszczególnych treści z formularza danych, trzeci stanowi bibliotekę dekoracji stoiska – biurka, szafki, etc. Ostatni przycisk "Zapisz" służy do zachowania zmian.

  3. Wystawca w podstronie Moje Konto może dodawać swoje produkty, wzbogacone o zdjęcia i dodatkowe informacje. Moje konto oferuje również możliość umieszczania wpisów na blogu, ankiet, konkursów oraz ofert specjalnych.